Kuo galime Jums padėti?

Atsakysime į Jūsų dažniausiai užduodamus klausimus

Siuntą galite greitai ir patogiai užregistruoti mūsų svetainėje www.norvegijosekspresas.lt arba parsisiuntę mobiliąją programėlę į savo išmanųjį telefoną. Siuntos registracijos formoje reikės nurodyti siuntos informaciją, tokią kaip siuntos svoris, matmenys, turinys, taip pat siuntėjo ir gavėjo kontaktinius duomenis. Užregistravus siuntą, su Jumis susisieks mūsų kurjeris, kad suderintų patogų siuntos paėmimo laiką ir vietą.
Apmokėti už siuntos pristatymą galite keliais patogiais būdais: grynaisiais pinigais (tik EUR ir NOK valiuta), bankiniu pavedimu, VISA/MASTERCARD mokėjimo kortelėmis arba naudojantis internetinės bankininkystės paslaugomis. Apmokėti už siuntą gali tiek siuntėjas, tiek ir gavėjas, pasirinktinai.
Siuntos kelionę ir dabartinę būseną galite stebėti mūsų svetainėje www.norvegijosekspresas.lt, prisijungę prie savo paskyros, arba naudodamiesi mūsų patogia mobiliaja programėle, kurią galite rasti tiek Android, tiek iOS platformose. Jums bus pateikiama visa reikalinga informacija: siuntėjo ir gavėjo duomenys, kurjerio, kuris veža Jūsų siuntą, kontaktinė informacija bei tiksli siuntos buvimo vieta realiu laiku.
Siuntos Lietuvoje yra surenkamos kiekvieną trečiadienį, todėl siuntas reikėtų užregistruoti iki antradienio vakaro. Siuntos Norvegijoje yra surenkamos kiekvieną šeštadienį ir sekmadienį, tad siuntas reikėtų užregistruoti iki penktadienio vakaro.

Jeigu neradote atsakymo į reikiamą klausimą, susisiekite su mumis.